Третє березня – день народження “Нової української хвилі”

Дорогі наші читачі, дорогі земляки! 3 березня у приміщенні Генерального консульства України в Нью-Йорку відбулася презентація громадської організації “ Нова українська хвиля” та її інтернет-видання.

[Відео дивіться ТУТ]

Міжнародна науково–практична конференція «Українська діаспора – джерело утвердження позитивного образу України у світі» відбулася у Стемфорді 20–21 вересня 2008 року

Головна

Жовтень 2015 (2)
Березень 2015 (1)
Жовтень 2014 (3)

У громаді : Незабутня поїздка на Ніагарський водоспад, організувана Філядельфійським осередком "Нової Української Хвилі".

Учасники поїздки зійшлися на площі Українського Освітньо–культурного  центру у Джанкін Сіті, околиця Філадельфії о 6-й годині ранку. Всіх нас, разом iз водієм автобусу, було 40 осіб. Виявилося, шо я особисто нікого не знаю. А тому почувалася не дуже вигідно. Та голова осердку  Надія Петрик, головний натхненик поїздки тепло всіх приймала, знайомила. Коли ми зупинилися на пікніковій площі на перекуск, п. Надя разом зі своїм чоловіком Грицем погостили нас смачними канапками і гарячою кавою, що мали з собою у автобусі.
По дорозі око милували чудові краєвиди. Коли ми приїхали до місця нашої подорожі, незважаючи на те, що нас зустрів дощ, відразу пішли подивитися на водоспад. Яка Божа сила і краса, могутня і вражаюча відкрилася перед нами, що мені просто бракує слів це описати, це тільки потрібно бачити!
Невдовзі ми всі перезнайомилися ще краще i почувалися у дружньому колі.Після вечері,у ресторані готелю,  у якому ми поселились, ми знову пішли на водоспад, який на цей час був освітлений і виглядав ще більше вражаючи. Незважаючи на те, що лив сильний дощ, ми всі стояли, як зачаровані і споглядали ту красу. А пізніше, мокрі, але щасливі повернулися до готелю.
Наступного дня була чудовa погодa, і ми мали нагоду оглянути водопад з корабля – побачити цю неповторну красу зовсім  зблизька.  A я з групою інших  наших туристів пішлa через міст до Канади. З цього боку водоспад виглядав ще краще!
У неділю о 2-й годинi дня всі зібралися біля автобуса, була пора відї’жджати. По дорозі назад,  коли в автобусі ми почали співати чудові українські пісні, наповнювало почуття щастя – то були мої люди, мої пісні і моя Україна!
З нами у подорожі були молоді хлопщі і дівчата, було приємно спостерігати за їхньою гарною поведінкою, приємною культурою спілкування. Люди різного віку почувалися у цій поїздці серед своїх.
Дуже швидко перейшла наша дорога назад і прийшов кінець нашої прогульки.

На під’їзді до УОКЦ всі разом заспівали Многая літа для провідниці нашої подорожі Наді Петрик, її чоловіка Григорія і нашому водієві. Наш шофер був інтелігентний молодий італієць на ім’я Френкі, який був приємно вражений нами українцями і просив на будуче знову його запросити.
Щиро дякую Філадельфійському осередку «Нової Української Хвилі» , її голові Надії Петрик за таку незабутню поїздку. Я  належу до старшого покоління емігрантів, але мені було дуже приємно бути серед людей нової останньої хвилі емиграції. І я також раділа, коли після розповіді Надії Петрик про організацію 16 нових членів вступили до організації у цій поїздці. Такі спільні заходи направду гуртують людей.

Анастасія  Палюмбо

Dear visitor, you went to the site as an unregistered user. We encourage you to register or enter the site under your name.

(голосів: 0)
| Переглядів: 2578
 [Друк]

TOП НОВИН

РЕКЛАМА

Warning: Unknown: open(/home/content/83/10146283/tmp/sess_rls8fjh88v10si06s50peedbf4, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0